-
Български компании изнесоха стоки с Lidl за над 106 млн. лв. през 2024 г.
Близо 22% е ръстът в оборота спрямо 2023 г.
-
Близо 2,7 млрд. лв. е приносът на Lidl към българската икономика през 2023 г.
Още над 2,15 млн. лв. компанията е вложила в социални иницативи
-
Медийната грамотност е темата на втория видеокаст за уменията на 21-ви век на Lidl
Първият епизод от поредицата достигна над 59 хил. гледания за по-малко от месец
-
Български производители са изнесли стоки за над 42 млн. лева за шест месеца чрез Лидл
От 2019-2021 г. сумата възлиза на над 150 млн. лева, посочи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България
-
Климатичните цели на компанията майка на Lidl бяха потвърдени
Веригата ще намали въглеродните си емисии с 95% до 2030 г. и ще премине към 100% зелена енергия през 2022 г.
-
30 млн. лв. износ на български продукти с "Лидл България" за първото полугодие
Хлябът и олиото продължават да бъдат най-изнасяните продукти в мрежата на Lidl
-
Продукти за 48 млн. лв. са продали в Европа български производители през Lidl
Български сурови барчета излязоха на ключовия германски пазар, и то на премиум позиция на касата, казва Милена Драгийска-Денчева
-
Български производители са изнесли продукти за 48 млн. лв. в мрежата на Lidl
Над 20% е ръстът на реализираната българска продукция в чужбина в годината на кризата
-
Ефектът Lidl върху икономиката на България: 1,12 млрд. лева
За 2019 г. "Лидл България" реализира 3,3% от оборота в сектора на търговията на дребно с едва 1,3% от наетите в него
Таг Лидл България
Пазари


